2013年10月29日 星期二

有幸參加Reduze的減肥活動

在此聲明 : 如以下相片引起閣下不安...敬希原諒
另外是 : 以下相片不得下載或轉載...以免引起不必要的法律追究
 
本人參加咗個減肥試用活動
(呢個活動本來係邀請人氣blogger試,本人自問冇人氣...但好彩有貴人)~
纖出黃金身段大激賞
由Reduze提供8盒產品(梗係免費啦)
睇吓係嚟緊嘅兩個月內
會唔會好似佢所講
唔駛節食唔駛運動
都可以輕鬆減到肥
大會除咗免費俾我哋試用...仲作出鼓勵...減1磅就有1克黃金做獎賞...5磅起標...最多獎到15克...即係15磅...減多個15磅都係得15克

 
上星期六黃昏時分...就上到去活動單位~~~
攞產品;量腰圍;磅重同影相
 
不嬲都知自己肥咗好多...生完後一直冇法收身...生完初期有餵母乳...係瘦番咗啲...半年後停咗餵...跟住又缺乏運動...自己又鐘意食...節食唔到...呵呵呵!!!最終一發不可收拾
 
講真...好耐冇真正對住塊鏡...照清楚自己究竟係乜樣...而家影咗相...終於睇到自己有幾肥...肥得嚟有幾屈凸...量條腰...比爸第一句是WTF...哈哈哈!!!粗成咁呀!!!唔怪得我成日難買褲
 
 

真係希望呢個產品可以幫到我...目標減20磅唔算貪心呀!!!啲肥肉收一收唔算過份...冇期望會變成娜姐咁索...能達到自己目標...已經是心滿意足
 
如大家有興趣可到官方網站睇有關資料

而本人亦會每星期作出一次報告...我會用消費者身份如實報導...work就work...唔掂會直接講...等大家有正確嘅參考指標
 
最後...我要特別鳴謝愚太...唔係咁有幸及時識到遇到佢...我一定冇機會join呢次減肥活動...真係多謝晒佢!!! 

2 則留言:

  1. 不用客氣,大家遇到是緣份。而你又肯寫blog,perfect match!
    期待看你的銳變!最緊要是減得健康呀~

    回覆刪除