2014年3月29日 星期六

搵到了啱我用的洗頭水 ~ 呂

其實"呂"洗頭水應該都hit咗一排
但我呢而家啲資訊咁落後
前排見朋友係FB話係韓國訂了批洗頭水
我發現有呢個品牌

見唔係話貴
又有朋友訂開
未又試吓新野
我買咗紅色同黑色試




紅色我未用
人哋話黑色係好嘢
因我啲髮質好差...勁開叉...又乾
所以試黑色先

好大人參味...洗落頭髮到已覺得好軟滑...以為會好潤...但過了水後就變得清爽唔會話有立痴痴的感覺...因為我冇配到護髮素...我就用番L'OREAL professionnel粉紅色系列的護髮素
以往洗完頭都要加埋L'OREAL professionnel Mythic Oil的...而家唔駛啦!!!吹半乾頭髮後...頭髮仍然柔軟...而且仲好爽...打click情況大大改善...仲有係用了幾天...我開叉的頭尾漸漸消失...呢個我非常開心

之前有試過Mane n Tail
貪佢話佢令啲頭髮生得快
但係我用了一年多
都唔覺頭髮生快咗
一樣都係咁慢
一年唔剪髮都唔長唔過3寸
而且用呢隻洗頭水洗完啲頭髮好乾
事後唔落護髮素唔搽護髮油就根本唔駛諗可以順利梳到頭
click到亞媽都唔認得


另外我亦用過L'OREAL professionnel的系列
粉紅色的係幾好唔錯...護色一流
之前染紫色時...用了呢隻洗髮水...係可以keep住啲色冇咁快甩
不過佢改善唔到開叉情況
黃色亦用過
但係我唔會再用
因為用完個頭勁立痴痴
太潤啦...潤到個頭髮乾咗都好似人哋幾日冇洗頭咁
但佢潤係髮根...髮尾又唔見佢潤
一樣又係會打click同開叉


"呂"洗髮水暫時我覺得好OK
下次等我試埋紅色先
睇吓又有乜分別

沒有留言:

張貼留言