2014年8月12日 星期二

輪到政府的第一次產檢

今個星期好忙
一個星期裡面要做三次產檢
今日就輪到係廣華做第一次產前檢查
又係指定動作...等...等...等

book好九點十分到
放好到診紙
啲姑娘醫生真正開始工作時間為9點9至10點
不過你唔好諗住遲啲嚟
因為你嘅先後次序係睇你放到診紙次序
你遲嚟咪一樣之後要等睇証
不過你如果係book十點但你早到的話
都唔會俾你早啲睇
姑娘一樣會將你排番係適當時間

我算係頭幾個
所以一開工就可以睇先
量血壓...量身高...磅重...驗小便...抽血
呢啲係基本程序
搞掂好就等入房見醫生

見醫生又係會問你身體狀況...病歷等等
因為我不嬲都係廣華睇開醫生
所以大大小小嘅報告已經係我file內
醫生一check就乜都知
算叫慳番唔少工夫
只係之後有耳水不平衡
呢樣就要報告俾醫生聽啦
之後就係瞓上床驗BB心跳...醫生按肚...聽我心肺功能同驗胸部
只要冇乜問題
好快就走得
等攞下次到診紙
(***有一樣重點係...如果你老公冇陪你嚟睇...你記住要帶埋佢張身份証...因為姑娘要對資料...你自己同你老公嘅都要係正本***)

以為走得之際
點知原來有講座要聽
之後我陀大比個時冇咁好服務架
梗係...當時本地...單非...雙非...多人到暈
姑娘都做到頭晒暈
邊得嚟咁多講解喎
而家一望埋佢大多數都係本地媽媽
間唔中有幾個單非啦
其實我唔想聽架
因為係講產檢嘅程序
我唔係第一胎
基本上都知到八八九九
想話去攞到診紙走先
但文員姐姐話聽埋先啦...好快完
好快完但都講咗半個鐘有多

終於攞埋覆診紙啦
可以走得
咁樣又半日

唔知係唔係已高齡呢
今次我要飲糖水驗妊娠糖尿
上次我唔駛飲架
聽講話好難飲唔知係唔係呢

上次我好彩可以入助產士小組
今次冇得入囉
不過其實有冇得入都冇乜分別
佢哋只係分流啲工作量姐
如果入助產土小組
生個時都會係睇開你個班姑娘幫你接生
但都要睇當時你生會有乜情況發生
好似我生大比個時
有突發事件
未又係唔見晒啲助產土

都係個句啦
你要服務到家要去私家
洗得起錢就乜都有
但我比較實際
洗得起都要洗得值
我覺得廣華好OK
以前床位咁緊張都唔差
何況係而家
所以留番啲錢俾亞B用仲實際

沒有留言:

張貼留言