2013年10月7日 星期一

巧虎~~~香港版

近期收到個email...係講一套教育工具~~~巧虎...之前都有聽聞過...係日本都幾出名吓...及後出咗台灣版...亦話有大陸版...不過大陸版...好似流流哋咁...硬係對大陸嘢欠缺信心...到而家終於有香港版啦!!!立即心思思想了解吓...最重要係幾多銀...如果價錢合理的話...都想買番套...橫掂教大比始終欠缺頭緒...唔知應該教啲乜先...如何教得好...我唔想淨係一味叫佢學學術性個啲嘢...見到人哋歲幾就識講英文...乜嘢都識咁...我又要有樣學樣...我唔想迫大比去做任何事情...讀到書叻嘅梗係好...但係我想佢因自己鐘意去做去學...而唔係我想要乜嘢結果而迫佢去接受

睇了呢套嘢資料...佢係配合番乜年紀就用邊一套...有DVD睇有玩具配合學習...都OK喎!!!與其花錢買一埋玩具...但又唔知其用處...不如試吓呢套嘢...一年$2180...話貴唔貴話平唔平...訂一年睇吓點...希望我同大比都會有恆心用啦!!!

 
 
有興趣嘅朋友可以send個email俾"智養寶" (info@parenting-times.com)...詢問有關資料...佢哋會覆番啲資訊同訂購表格


沒有留言:

張貼留言