2014年5月2日 星期五

四小花的約會

大比有幾位同學仔
放學時多會約埋一齊玩一玩先至返屋企
成日都話要叫埋大比一齊玩
但係我呢啲在職媽媽
都比較遲接佢放學
所以到我接大比放學時
啲同學仔多數要回家了

今日就有幸得到愚太同YY嘅邀請
約埋其餘兩個同學仔
放學就去YY屋企玩同dinner


等埋我放工去接大比
一行四個小女孩
沿途都we dei wa wa
佢哋就好開心呀
但我哋做家長嘅呢
怕咗佢哋...影響途人嘛

YY屋企
乜玩具都有
所以呢四小花一路都玩得好開心
雖然有時會爭吓玩具
不過小朋友就係咁啦
爭吓又一齊玩吓






玩完一輪
就準備開餐食飯
飲湯(愚太煲嘅湯好好味)

食飯

益力多
甜品

幾咁豐富

食飽咗又有DVD睇
然後又玩一輪

四位小花啲精力一啲都冇退減到
十點幾啦
冇人捨得要想回家

到比爸打俾我時
我開口話要走啦
真係唔好意思打搞人哋屋企咁耐呀
一隻二隻諗到要返屋企都唔願意咁
仲喊晒口
差不多都日日見日日玩
都仲咁唔捨嘅
下次再嚟過啦


大比離開YY屋企唔捨得
之後螢螢又埋都有啲唔捨
不過好彩仲有心心陪
連心心都要走埋
大比居然話跟人哋返屋企唔要媽媽喎
唉!!!個女未大都開始唔痴家啦
夠擔死連亞媽都唔要

幾經辛苦先至拉得大比走
仲當我係仇人咁睇
真係俾呢個女激死
不過亦從此睇得出
佢哋真係鐘意同對方玩
如果唔係又點會咁難捨難離呀

沒有留言:

張貼留言