2014年4月3日 星期四

不要接~~~"私人號碼"

近期唔知你哋有冇常收到"私人號碼"的來電
我就隔個星期就會收到一個
一接就係冇聲自動收線
本來都唔覺得有乜問題
但後來從電視新聞報導知道
原來呢啲"私人號碼"
有機會用電腦打嚟
目的只係check吓呢個電話號碼是否存在會唔會有人接聽
只要你一接通
咁就達到佢哋嘅目的
此號碼有用
可以賣俾啲推銷電話機構

諗諗吓我覺得都有好大可能性
因為我雖則有裝到"小熊來電"
都會幫我cut咗唔少電話號碼
有一段時間係少咗呢啲推銷電話嘅
但自從我接聽過一啲"私人號碼"來電後
呢啲推銷電話又多番
小熊來電雖然都有幫我cut咗啲
不過有啲太update嘅號碼就cut唔到了
推銷公司佢哋都有計的
會轉電話號碼
所以近期收多咗好多無聊電話

日後"私人號碼"不接也吧
如果光明正大嘅
為何要隱藏號碼唔俾人睇呢

沒有留言:

張貼留言