2014年8月15日 星期五

又老一年囉

而家生日...冇以前咁期待會去邊度慶祝...會收到乜嘢生日禮物
只要一家人齊齊整整...開開心心...已經好滿足
其實今年上天已經送咗份大禮俾我啦~~~小豹
以前嘅生日願望都圍住自己想點想點
而家...期望一對仔女健健康康...開開心心就最重要
不過如果有幸俾我發埋達就加更好啦
人始終係會貪心架嘛

是的...今年生日平平淡淡咁過
冇放假...冇安排節目...冇食乜嘢大餐
我冇覺得有失落感
睇你心態如何姐
我仍活著...一家人仍然開開心心...好足夠
如有額外的...就當係自己平時積福所得番嚟嘅Bonus啦

不過我仍會努力爭取好生活...等一家人更開心幸福

2 則留言: