2014年8月21日 星期四

大比第一個暑假

返埋今日
N班的生活就要結束
開始放暑假了
9月開學
大比就要升K1班啦
佢就梗係冇乜特別感覺
我就覺得...時間過得真快
個女又大過咗囉

呢一年嚟
大比除咗係學校學到基本智識外
最大得著係品格同自理能力都得到好大改善
老人家話咁細個就返學
有啲家長就會話返全日唔忍心好陰公姐
對我嚟講
因為我要返工
冇咁多時間同心機去照顧佢
叫老人家湊或者俾工人姐姐湊
老實講...老人家湊...始終係長輩級...係你媽媽都可以有啲要求...但係如果係99呢...你要求得幾多呢...加上老人家多數會縱同好鍚佢哋...所以品格同自理唔會好得去邊
如果係工人姐姐...你都可以有要求佢哋點去照顧你小朋友...不過始終係工人...又要打理屋企又話要教你小朋友...邊顧到咁多嘢呀
返半日班或playgroup
對我嚟講又係冇意思
所以一開始我只會報讀全日制
好好彩又俾我入到間好學校
就嚟多隻鬼靈精出世
大比而家嘅自理力能足夠我做少好多工夫去照顧佢

至於學術方面
暫時我覺得大比都學得唔錯
起碼佢有興趣先
你話學咗幾多嘢
總之學校教乜就學乜
同其他人比喎
冇咁嘅需要囉
擔心佢學得唔夠
冇乜好擔心
總之日後嘅路由佢自己創造慢慢行出嚟
我只會從旁協助而唔會幫佢鋪路或者催谷佢成為點樣點樣
返學讀書係開心...係有興趣而推動你
我唔想佢覺得會有種無形壓力同威逼感而返學
由大比開學喊到傻
到而家佢係鐘意返學
真係另到我又放心又開心

下學年升高一班啦
雖然唔駛擔心佢要適應學校生活
但都希望佢能夠循序漸進發展良好
亦希望佢繼續開開心心鐘意返學
當係幫我減輕吓負擔啦
因為我又要train另一隻小鬼頭

沒有留言:

張貼留言