2014年8月22日 星期五

暑期玩玩玩之約同學仔玩樂一天

雖然只有短短十日嘅暑假(已包埋星期六同日)
但對未懂得暑假係咩一回事嘅大比嚟講
已經係非常滿足
假期咁少好似好殘忍咁
不過諗深啲
俾佢哋係咁易輕鬆吓
新學年開始時
唔會太難適應番返學生活
其實唔算太差姐

難得個女有假期
雖然今個月我都請咗唔少假
不過同老細關係好有人情講
所以都仲可以請到兩日假陪吓個女
陪吓佢玩番兩日啦

原本都頭痛緊唔知帶佢去邊度好
大熱天時...我又大住肚
所以唔想安排啲咁辛苦嘅活動
你話有爸爸幫吓手都仲可以
但係爸爸冇假請呢
點知好好彩
今日放暑假第一天
得到同學仔YY邀請去佢屋企玩
哇...呢啲活動
佢哋happy時我又可以舒舒服服
梗係接受邀請啦

我哋朝早先約埋一齊食早餐先
食飽飽先有氣力玩架嘛
然後就去咗冒險樂園個波波池玩
YY媽媽好鬼勁嘅姐
佢一早已觀察好個波波池幾時係少啲人玩
所以佢就建議我哋食好早餐就先玩呢個活動
人少少易啲睇得住小朋友
而且佢哋都會玩得開心啲
大比好少去呢啲地方玩
因為佢怕死...怕俾啲波波淹沒佢雙腳
要有人陪佢先夠胆玩
但係我哋大人就算肯陪佢又唔會玩得耐啦
係我哋自己想走先囉
但人哋60個金幣可玩全日
大佬...唔駛你玩足全日
但玩番個幾兩個鐘都叫抵番先
如果要我哋陪玩
半粒鐘已經夠皮收隊
今日fit晒...有朋友仔陪佢
真係可以玩番個幾鐘

玩到差唔多開始人多時
我哋就散水走
跟住就係去一個免費又舒服...又唔會有悶場嘅地方
就係YY屋企啦
YY屋企好勁...勁多玩具
就算全日待係佢屋企
好似係玩具反斗城咁囉
啲玩具玩極都唔完
所以啲細佬冇話會悶而且次次都唔捨得走添

YY媽媽好好客
經常都會邀請啲同學仔朋友仔回家玩
其實如果我有自己嘅地方
我都鐘意請朋友嚟
大人有大人吹吓水
小朋友又有小朋友陪玩得一餐
可惜我暫未有咁嘅本事
努力啦...希望有天可實現
不過我有時都怕怕哋去人哋屋企
始終覺得會打搞到人哋咁
如果有來有往心理上會好伙
你嚟吓我度...我去吓你度
好...努力努力...加油加油
實現個夢想先

坐定定食包包


睇碟有埋小食
呢啲咁照顧周到嘅服務去邊度搵


今日兩位小朋友都好乖
一齊玩一齊分享


滿足嘅一天好快過去


玩到下畫五點鐘
真係要走啦
因為今晚我要煮飯
要去街市買餸
大比就梗係有啲懶皮唔想走啦
兩個小鬼其實都玩到累累哋眼瞓架
但係為咗爭取每分每秒玩樂時間
頂硬上都要

大比一上小巴
就已經呼呼大睡
傻啦...我點會俾佢瞓得咁舒服
到步後叫番醒佢
唔好諗住我咁勇猛可以抱住佢又買埋餸
以前都唔得
而家就梗加唔得啦

見到大比今日玩得咁開心
今日放呢個假都算值得

1 則留言: