2014年8月16日 星期六

N1結業了

話咁快...大比就嚟完成N班了
今日學校就舉行結業禮
祝賀一班將要升小一的畢業生外
仲有頒獎俾一班年內有好表現的乖乖叻叻學生
還有就係各級的表演
上次錯過一次大比可以上台表演的機會後
今次一定要出席
一齊高興吓嘛

結業禮係借用一間小學嘅禮堂

典禮十點鐘開始
但我哋要先帶小朋友俾老師作準備
比爸今日長週要返工
所以先返公司交帶好
我就同大比食好早餐再join爸爸

係路上遇到好朋友仔
就一齊手拉手唱住歌行




禮堂門口已堆了好多家長

天氣又熱...大人細路都一身汗
但係啲細路見到朋友仔
熱又駛乜驚...最緊要玩番陣先





呢兩個人仔
有時糖痴豆(好似而家咁攬頭攬頸)
有時水溝油(係學有時會講...今日我唔同你玩呀)


小朋友嘅友誼係最純真嘅

 

 
好啦...終於可以入禮堂...有得涼冷氣啦


因為冇指定坐位...真係入得快就可坐得近

先係回顧吓一年嘅快樂時光


跟住就係一班畢業生上台
唱吓歌...多謝校長一班老師同嬸嬸多年嚟嘅照顧同教導

然後例牌會請校長同嘉賓致吓詞

又有一班小詩歌班唱吓詩歌

大比咁鐘意唱歌
唔知下年有冇機會入詩歌班呢

接住就係各項頌獎禮
好多家長都好期待呢啲歷史性時刻


大比攞到優異獎

 


 
 


講真...佢都唔知係乜嘢一回事
係做家長嘅我哋仲開心

再嚟就充攞親子閱讀嘉許獎






能夠培養到閱讀興趣非常之好
希望大比能keep住落去

頒完所有獎後
就係各級學生嘅表演

我哋第一次欣賞大比演出
好期待...好開心





 

 




好彩大比都表演得唔錯

典禮完咗
就有大食會




同埋老師會派番呢年嚟嘅身心發展及學習報告
以及小朋友係學校所有做過嘅手工習作
如果唔係比爸要返工
我又要去睇醫生
會留係度食嘢...等大比同啲同學仔玩一陣嘅


好有鼓勵性嘅一張獎狀

除了獎狀外
仲有份少少禮物





希望大比可以一直對閱讀書本有興趣啦
係真係一本本嘅書...而唔係電子書囉...hehe~~~

沒有留言:

張貼留言