2014年11月12日 星期三

有得食好食啦

估唔到...小豹未出世首要任務係~~~節食
你亞媽我...雖然成日把口話要減肥
之係次次一講到要減食節食
基本上係唔會work
不過今次...唔work都要work
明天見完營養師後
就要小心飲食
唔好話美食啦
我諗連有營養嘅食物都要cut cut cut

所以今日...就盡情食番夠本
早餐先嚟個腸旦牛肉公仔麵加多士
lunch都諗好架啦
食燒味飯
至於晚餐...不嬲都係唔食多同是是旦旦

其實我大肚至今真係唔係重咗好多
都係23磅左右
但唔明點解亞B會過大超重
唔通佢真係咁好人吸收咗我儲落嚟嘅脂肪
我老豆老母覺得見我個個醫生應該係實習
有乜理由我係會有問題喎

我有睇開私家
醫生雖然有話亞B係中碼偏大少少
但就冇同我講我要節食
下個星期再睇
同醫生講吓
睇吓佢俾乜意見我

不過點都好
減食就一定要做
如果唔係...下星期入院check
唔合格就唔俾出院
咪搞我...呢樣我玩唔起
都係乖乖哋忍吓口
可能咁樣一減
今次我可以極速收身呢

沒有留言:

張貼留言